اسلیم کوییک و ریزش مو
نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص اسلیم کوئیک یکی از معروف ترین قرص های لاغری تولید شده در ایران است که در طول سالیان گذشته در بین دیگر قرص های لاغری از فروش قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است. قرص اسلیم کوئیک گل دارو تهیه شده از پودرکرفس، شوید، پودر بذر شبت و عصاره خشک برگ چای سبز می‎باشد. قرص لاغری اسلیم کوئیک موجب کم کردن اشتها و درنتیجه کمک به کاهش وزن می‎شود. همچنین قرص اسلیم کوئیک چربی‎های دور شکم را نیز برطرف می‎نماید. با اثر بر روی مراکز اشتها موجب وقفه در انتقال حس گرسنگی می‎گردد.

به گزارش وب دا، یک دکتر داروساز ضمن بیان این مطلب گفت: ترکیبات موجود در فرآورده اسلیم کوئیک، با افزایش سوخت و ساز چربی، علاوه بر کاهش چربی های خون، از جذب چربی در روده پیشگیری می کند.

دکتر عبداله ارجمند تقویت انسولین را، یکی از خواص گیاه چای سبز دانست و اظهار کرد: مقاومت به انسولین، بخشی از سندرم متابولیکی است که با تجمع چربی دور ناحیه شکم همراه بوده و موجب افزایش تولید چربی و ذخیره شدن آن در بدن، می شود.

این دکتر داروساز ادامه داد: چای سبز با افزایش سوخت و ساز چربی در کبد، میزان چربی در حفره شکم را کاهش داده و کاهش چربی های مضر دور کمر را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: وجود بذر کرفس و شوید در فرآورده اسلیم کوئیک، بر روی مراکز احساس گرسنگی تاثیر گذاشته و به کاهش اشتها می انجامد.

ارجمند تاکید کرد: به دلیل حساسیت برخی افراد به داروهای گیاهی و یا استفاده از داروهای کاهش دهنده فشار خون، لازم است این فرآورده با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف شود.

برپایه این خبر، در اوایل مصرف اسلیم کوئیک، ممکن است افرادی که دارای سیستم گوارشی حساس هستند، دچار اختلالات ملایم شوند که پس از مدتی از بین می رود.

گفتنی است: اسلیم کوئیک داروی گیاهی حاوی بذر کرفس ، گیاه و بذر شوید و چای سبز می باشد.بذر کرفس و شوید برروی مراکز احساس گرسنگی اثر کرده و موجب مهار آن می شود. مواد مؤثر موجود در فرآورده اسلیم کوئیک به طور شدیدی سوخت و ساز چربی ها را افزایش داده و چربیهای خون را کاهش می دهد ، ضمنا" از جذب چربی در روده پیشگیری می کند. چای سبز نیز سوخت و ساز بدن را افزایش داده و اثر انسولین را در بدن تقویت می کند، مقاومت به انسولین بخشی از سندرم متابولیکی است که همراه است با تجمع چربی دور ناحیه شکم که همراه با آن موجب افزایش تولید چربی در بدن شده و ذخیره آن بالا می رود. چای سبز با افزایش سوخت و ساز چربی در کبد موجب کاهش چربی در حفره شکم شده و جلوگیری کننده از آثار مضر آن است.

اثرات قرص کاهش اشتها و لاغری اسلیم کوئیک





:: بازدید از این مطلب : 188

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: